خرگوشک و درمان فیبروم

گیاه دارویی خرگوشک و درمان فیبروم

خرگوشک و درمان فیبروم

گیاه دارویی خرگوشک و درمان فیبروم

خرگوشک و درمان فیبروم

با توجه به گستردگی بیماری فیبروم در کشور و مشکلاتی که برای بسیاری از بانوان ایجاد شده است برآن شدیم تا با تولید و بسته بندی گیاه دارویی ماهور یا همان خرگوشک و ارسال آن به تمام نقاط کشور تاحدودی کمک حال جامعه زنان کشور باشیم. تصویر بالا مربوط به بسته بندی گیاه دارویی خرگوشک می باشد. خرگوشک را میتوانید از فروشنده های معتبر خریداری کنید. ما فروشنده خرگوشک یا ماهور نیستیم.

  • ۰
  • ۰

در این پست میخوام تجربیات برخی بازدید کنندگان از وبلاگ رو در اختیار شما قرار دهم تا ببینیم انها به چه نتایجی رسیده اند از آنجایی که درمانی قطعی برای فیبروم گزارش نشده است لذا مطالعه این نظرات میتونه در مورد نحوه برخورد با این بیماری دردناک مفید باشه باهم این نظرات رو میخونیم. ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مقالات مرتبط با این موضوع: در زیر میتوانید مطالب مرتبط با این پست را مطالعه کنید.
- منظور از فیبروم کیست تخمدان هستش؟
- آخه من شنیدم داروهای گیاهی هم هست براش کسی نتیجه نگرفته؟
- شیما جون من خیلی تحقیق کردم در این مورد
- طب سنتی میگه فیبروم در اثر افزایش سودا یا بلغم هست
- راحت ترین راحش که میگن باعث میشه فیبروم بزرگتر نشده گیاه ویتاگنوسه که به صورت قرص و قطره در داروخانه ها هستش بعد خوردن عرق گزنه که برای بیماریهای زنانه خوبه و نشستن در جوشانده مرزنجوش و آویشن
- اینو یکی از دوستان گفته: میتونی برا فیبروم آویشن و مرزنجوش از عطاری بگیری از هر کدام یک قاشق بریزی توی یک پارچ آب بزاری جوش بیاد.بعد یک پارچ آبجوش دیگه بهش اضافه کنی و بریزی توی لگن بزاری 20 دیقه بشینی توی لگن. هر بار که درست کنی تا سه روز قابل استفاده است. ولی اگه 3روز بگذره باید دوباره درست کنی.
- اگر باکره نیستی هر روز یه بالش بزار زیر کمرت و حدود یک یا دو قاشق عسل رو به داخل واژنت تزریق کن.
- سلام به همکی من دارم با دکتر سنتی برای فیبروم درمان می کنم اما خیلی طول می کشه درمانش اگر جواب بده سایز فیبروم 60*80*90 هستش با فشار روی آندومتر
- کسانی که با این روش درمان شدن از تجربیاتشان بکن ممنون

- من شنیدم سرک و زردچوبه با نمک مخلوط با آب کنی و بشینی توش جواب می ده
- من تحت درمان دکتر سنتی فضل جو هستم تا ببینم چی میشه
- روش هومئوپاتی هم شنیدم نتیجه میده
- فیبروم یک بافت عضلانی مثل یک گوشت اضافی می مونه. روش طب سنتی خوب جواب میده باید حوصله داشته باشین من 9 ماه گیاه درمانی کردم الان رفتم هومیوپاتی تا ببینیم چی میشه
- من شنیدم پیاز درمانی قطعا جواب میده. برو دنبالش مطمئن باش جواب میگیری
- سلام دکتر یونسی، فوق تخصص نازایی و جراح لاپاراسکوپی، از پیازدرمانی و روش تغذیه مناسب برای از بین بردن کیست و بیماری اندومتریوز استفاده میکنه و خیلی از بیمارانش هم جواب مثبت گرفتند. به سایت اینترتی ایشون سر بزنین و نتایج را ببینین.
- سلام کسی از قرص کمر استفاده کرده من می خوام استفاده کنم قرص کمر می گذاریم روی اجاق تا بشکنه و محتویاتش بیاد بیرون البته نر و ماده و با آرد نخود خام و زرده تخم مرغ محلی خمیر کرده به مدت 10 شب روی کمر می بندیم خیلی خاصیت داره برای باروری و تقویت رحم و بدن خوبه من شنیدم نمی دونم برای فیبروم هم جواب می ده یا نه
- من یک دوره سه ماهه ویتاگنوس خوردم تاثیر نداشت و یک دوره برای تعادل هورمونی بهم رازیانه داد که فیبرومم سریعتر رشد کرد. بادکش هم رفتم فقط لخته ها ی خونی خیلی کمتر شدن. داروهای ضد سودا داد که تمام صورتم جوشهای قلمبه زد ...
- یک متخصص طب سنتی تو تلویزیون صحبت میکرد روحانی بود اسمش یادم نیس گفت فقط فیبروم تا 2سانت بکمک طب سنتی درمان میشه بیشتر از 2سانت باید عمل کنه. این روحانی هم پزشک هست هم طب سنتی خونده


  • ۹۵/۰۷/۲۶
  • مهدی قنبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی