خرگوشک و درمان فیبروم

گیاه دارویی خرگوشک و درمان فیبروم

خرگوشک و درمان فیبروم

گیاه دارویی خرگوشک و درمان فیبروم

خرگوشک و درمان فیبروم

با توجه به گستردگی بیماری فیبروم در کشور و مشکلاتی که برای بسیاری از بانوان ایجاد شده است برآن شدیم تا با تولید و بسته بندی گیاه دارویی ماهور یا همان خرگوشک و ارسال آن به تمام نقاط کشور تاحدودی کمک حال جامعه زنان کشور باشیم. تصویر بالا مربوط به بسته بندی گیاه دارویی خرگوشک می باشد. خرگوشک را میتوانید از فروشنده های معتبر خریداری کنید. ما فروشنده خرگوشک یا ماهور نیستیم.

  • ۰
  • ۰

خرگوشک

سال‌هاست که از گل ماهور برای درمان بیماری‌های مرتبط با سیستم تنفسی استفاده می‌شود. دم کرده گل این گیاه ناراحتی تنفسی مانند آسم، سرفه های مزمن و ذات‌الریه را درمان می‌کند و خلط آور است. علایم بیماری‌هایی مانند اسهال، بواسیر و عفونت مثانه را بهبود می‌دهد و با انگل‌ها مقابله می‌کند. دم کرده آن استرس و کم خونی را برطرف می‌کند. خاصیت ضداسپاسمی آن گرفتگی معده را رفع می‌کند. 

 

خرگوشک

 

 

گیاه دارویی خرگوشک از زمانهای قدیم برای درمان سرطان رحمی مورد استفاده قرار میگرفته است و دانشمندان امروزه به اهمیت این گیاه دارویی در درمان فیبروم پی برده اند. فیبروم نوعی سرطان خوش خیم رحمی می باشد که در تقریبا نیمی از زنان جامعه دیده میشود و رحم بعد از گذشت مدتی اقدام به تولید کیست های گوشتی میکند که علاوه بر ایجاد درد و سردی در ناحیه رحم یا شکم باعث ایجاد خونریزی های رحمی در دوره های قاعدگی میشود. اغلب زنان برای حل این مشکل رو به عمل جراحی می برند ولی در برخی تجربه ها که از گوشه و کنار ایران به ما میرسد میتوان فهمید که نتایج روشنی از درمان فیبروم به کمک گیاه دارویی خرگوشک به گوش میرسد.

مقالات مرتبط با این موضوع: در زیر میتوانید مطالب مرتبط با این پست را مطالعه کنید.
 

تجربیات مردم در مورد فیبروم و درمان گیاهیفیبروم و زردچوبهدرمان فیبروم با طب سنتیعلل ایجاد فیبرومدرد فیبروم چیست ؟درد قاعدگی و قاعدگی دردناکچه عواملی باعث ایجاد درد در ناحیه لگن می شود؟فیبروم رحمی چیست؟علائم فیبرومیخرگوشک یا ماهورخرگوشک یا ماهور و اثرات دارویی آنخرگوشک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی